مدرسان شریف...

4جوکی

به 4جوکی خیلی خیلی خوش اومدین. اینجا غم و ناراحتی ممنوعه و خنده الزامی هست! نظر دادن هم همین طور! گفته باشم!

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ 4جوکی خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

دیروز وقتی ازدستشویی بیرون اومدم پدرم پرسید دستشویی رفته بودی منم درجوابش گفتم نه رفته بودم مدرسان شریف!



نظرات شما عزیزان:

سمر
ساعت19:42---30 تير 1392
سلام وب زیبایی دارریخوشحال می شم به من هم سربزنی
پاسخ:سلام دوست خوبم، لطف داری، چشم، حتما بهت سر میزنم.


sepideh
ساعت16:01---30 تير 1392
دوباره سلام ...با افتخار لینکت کردم و خوشحال میشم تو لینک دوستات باشم ...ممنون
پاسخ:سلام عزیزم، ممنون، منم لینکت کردم.


sepideh
ساعت16:00---30 تير 1392
دوباره سلام ...با افتخار لینکت کردم و خوشحال میشم تو لینک دوستات باشم ...ممنون
پاسخ:سلام عزیزم، ممنون، منم لینکت کردم.


farzaneh
ساعت13:43---30 تير 1392
سلام دوست عزيز.وب جالبي داري.براي تبادل لينك به وبلاگ ما تشريف بيار تا آمار وبت بالا بره.ممنون
پاسخ:سلام دوست خوب من. لطف داری، چشم، حتما.


sepideh
ساعت12:05---29 تير 1392
سلام...وب خوشگلی داری عزیزم.تبریک میگم...
پاسخ:سلام، لطف داری دوست خوبم، ممنون.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 29 تير 1392برچسب:اس ام اس خنده دار,

] [ 1:55 ] [ آناهیتا قنبری ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه